Petrklíč   >   Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Predajca tovaru

Predajcom tovaru je firma PETRKLÍČ Frýdek-Místek s.r.o., zásielkový obchod, ul. Míru 2065, 738 01 Frýdek-Místek. IČO: 25387677, DIČ: CZ 25387677, zapísaná u KS v Žiline, oddiel C, vložka 17489.

Objednávanie tovaru

Tovar si môžete objednať poštou, telefonicky, pomocou SMS správy alebo cez internet prostredníctvom www.maxana.sk. Každá takto odoslaná objednávka sa považuje za záväznú.

Pri písomnom objednávaní vypíšte čitateľne paličkovým písmom názov výrobku, objednávacie číslo, veľkosť a počet kusov. Venujte, prosím, pozornosť veľkostnom tabuľkám k príslušným výrobkom. Ušetríte si tak prácu s výmenou za zodpovedajúcu veľkosť. Nezabudnite na úplnú adresu s menom, Vaše telefónne číslo a prípadne aj emailovú adresu. Neúplné a nečitateľné objednávky nemôžu byť spracované.
Platnosť katalógu končí vydaním katalógu nového. Ceny sú uvádzané vrátane DPH. Tlačové chyby v katalógu a v elektronickom obchode sú vyhradené.

Dodacia lehota

Objednávky vybavujeme obvykle do 3-4 týždňov. Ak nebude možné vybaviť zásielku do jedného mesiaca z dôvodu oneskorenia dodávky tovaru od výrobcu, budeme Vás o tom informovať a po dohode s Vami objednávku vybavíme čiastočne a zvyšný tovar zašleme bez účtovania expedičného poplatku. Tovar, ktorý Vám nemôžeme pre jeho objemnosť zaslať v jednom balíku, rozdelíme do viacerých zásielok, ale expedičný poplatok budeme účtovať len raz.

Upozornenie k dodacej lehote:

Ak máte v objednávke tovar, ktorý je skladom a zároveň tovar s dodacou lehotou, puli Vašu objednávku takto:

Ak nebude možné vybaviť zásielku do jedného mesiaca z dôvodu omeškania dodávky tovaru od výrobcu, budeme Vás o tom informovať, tovar rozdelíme, vybavíme čiastočne a zvyšok tovaru zašleme bez účtovania expedičného poplatku. Tovar, ktorý Vám nemôžeme pre jeho objemnosť zaslať v jednom balíku, rozdelíme do viacerých zásielok, ale expedičný poplatok budeme účtovať len jednou.Poštovné budeme účtovať len u prvého balíka. Ak bude potrebné zaslať zásielku opakovane (zákazník si nevyzdvihne zásielku v úložnej lehote), firma si vyhradzuje možnosť účtovania ďalšieho poštovného.

Poštovné

Ku každej zásielke účtujeme expedičný poplatok za odoslanie prostredníctvom Slovenskej pošty s platbou vopred 5.40 EUR a na dobierku 6.40 EUR.

Alebo prostredníctvom služby Zásilkovna s platbou vopred 4.00 EUR a na dobierku 5.80 EUR.

Ak hodnota Vami objednaného tovaru prekročí 125 EUR, expedičný poplatok neúčtujeme.

Možnosti platby

Dobierkou - zaplatíte v hotovosti pri prevzatí tovaru alebo na pošte
Platbou vopred - akonáhle budeme mať pre vás tovar z objednávky pripravené na sklade, zašleme Vám email s inštrukciami pre prevod danej čiastky na náš účet. Akonáhle budeme mať peniaze na účte, tovar ihneď odošleme.

Výmena tovaru a reklamácie

Na všetok tovar je poskytnutá záruka 24 mesiacov vzťahujúce sa na výrobné vady (§ 620 a nasl. Sb. Občanského zákoníku ČR). Tovar, ktorý Vám z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje, môžete do 14 dní NEPOUŽITÝ vrátiť späť. Ak nebude poškodený, radi Vám jej vymeníme bez ďalšieho účtovania expedičného poplatku alebo vrátime peniaze. Tovar späť nezasielajte na dobierku, takúto zásielku nepreberáme, ale vraciame ju ako nevyžiadanú.

V prípade, že vrátený tovar vykazuje známky znečistenia alebo iného znehodnotenia, má dodávateľ právo na úhradu nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu.
V tomto prípade bude o stave vráteného tovaru vyhotovená fotodokumentácia a vrátená bude iba pomerná časť úhrady.
Tieto náklady môžu teoreticky dosiahnuť aj plné ceny tovaru, preto je každý prípad odstúpenia od zmluvy riešený individuálne.

Používanie zľavových poukážok. Všetky informácie môžete žiadať na tel. č. 0 220 240 038 alebo +420 732 419 080

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov:

Informácie o ARS:

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov:

Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov:

Pri vrátení alebo výmene nezabudnite vložiť do zásielky správu o tom, ako s balíčkom naložiť, či žiadate výmenu alebo vrátenie peňazí, ďalej potom kópiu predajky alebo čitateľné meno a adresu, na ktorú bola pôvodná objednávka zaslaná.

Na vybavenie reklamácií si vyhradzujeme dobu 30 dní (§ 19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele ČR). Peniaze je možné vrátiť iba na meno, na ktoré bola vystavená predajka.
Ak reklamujete alebo vraciate výrobok, na ktorý je viazaný DARČEK, zašlite ho prosím vrátane tohto darčeka.
Ak si u výrobku zvolíte dĺžku "na mieru", takýto výrobok nie je možné vrátiť alebo vymeniť (§ 53, odst. 8c Sb. Občanského zákoníku).
Všetky informácie môžete žiadať na tel. č. 0 220 240 038 alebo +420 732 419 080 v pracovné dni od 8:00 do 17:00 hod.

Tlačené katalógy

Akcia týždňa